01.05.09

Katreeni õnn

Minu kõige suurem õnn oli see, kui sain kassi. Ma kuulsin hommikul mingit kolistamist. Ma avasin silmad ja nägin, et mulle on toodud kassipesa, kassi toidukauss ja kassitoit. Ma arvasin, et mulle tuuakse mängukass, aga ei toodud! Mulle toodi päris kass, kelle nimeks ma panin Nurri-Muska. Ta oli nii armas, ta elab mul praegugi. Ma mängin temaga tavaliselt õhtuti, kui mul und ei tule või mul on igav. Minu kõige suurem õnn on veel see, kui ma sain merisea Annilt! Ma olin Pärnus ja Anni helistas mulle ning küsis, et kas sa tahad endale merisea poega. Ma küsisin ema käest ja ta lubas. See oli väga tore kui ma teda võisin võtta. Ma ootasin Anni kõnet Pärnus iga päev ja lõpuks Anni helistasgi ja ütles: "Merisead on sündinud". See oli nii tore, et hüppasin rõõmust lakke!

KATREEN TRAKSMANN.

Kommentaare ei ole: