26.04.09

Õpilaste looming "minu kõige suurem õnn"

Minu kõige suurem õnn.

Minu kõige suurem õnn on minu pere. Minu perekonda kuuluvad mina, minu ema, minu isa, minu õde ja minu koer. Meil on ka ilus kodu, kus on hea elada. Mu emal ja isal on üks auto. Me elame maal ja sealt on hea autoga linna sõita.

Mu ema ja isa käivad mõlemad tööl. Nad saavad oma töö eest palka. Raha ees saab süüa ja muid vajalikke asju osta.

Mul on hea ema ,sest ta teeb meile süüa ja ta aitab mul õppida. Mul on hea isa, sest ta viib mind jalgpalli trenni ja võistlustele. Isa aitab mul ka õppida, Isaga saan ma kodus samuti jalgpalli mängida. Mul on hea meel, et mul õde, sest ma ei pea üksi kodus olema ja ma saan temaga mängida. Mul on hea koer, sest ma saan temaga mürada.

Ma püüan oma ema ja isa abistada kodu töödes, siis nad saavad minuga rohkem mängida. Ma armastan oma perekonda väga.

Caspar Sillamaa

Kommentaare ei ole: