26.04.09

Õpilaste looming "Minu õnn"

Minu kõige suurem õnn oli see, kui ma sain endale kassi. Unistasin sellest juba ammu. Me otsisime vanaisaga internetist sobivat kassi. Mõtlesime, et võiksime osta Siberi kassi. Mu vanaisa hakkas seda asja uurima, et kuidas saaks endale osta Siberi kassi. Lõpuks saime teada, et Moskvas on müügiks selline kass. Nii siis helistaski vanaisa Moskvasse kassi. perenaisele. Perenaine lubas kassi meile anda.
Siis sõitis vanaisa Moskvasse. Seal tutvus ta kassiga ja vanaisa oli nõus kassi ära ostma. Kõik ootasid pikkisilmi vanaisa tagasitulekut. Me sõitsime isaga vanaisale bussijaama vastu. Vanaisa tuli kassiga autosse. Me olime väga põnevil, et millal me kassi näeme. Lõpuks ma nägingi seda kassi. Ta oli väga armas. Karv oli nii pehme ja tal olid hästi helerohelised silmad. Me sõitsime kassiga koju. Alguses oli kass arglik, aga paari päeva pärast oli ta juba päris julge.
Ma olen väga rõõmus, et kass mind enam ei karda ega hüppa sülest ära. Nüüd igal hommikul, kui ma kooli lähen, äratab ta mind üles ja kui ma koolist tulen, jookseb ta mulle vastu. Ma olen väga õnnelik, et mul on selline kass.

Kertu

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on