03.05.09

Cathy kõige suurem õnn

Minu kõige suurem õnn

 

 

 

Kõik inimesed tahavad olla õnnelikud. Minule meeldib ka olla õnnelik. Mind teevad õnnelikuks erinevad asjad. Näiteks ilus ilm, hea tervis, head sõbrad, toredad üllatused ja soovide täitumine.

 

Minu kõige õnnelikum päev oli kui mulle kingiti koer. Koera nimeks panime Summi. See nimi tuli Michael Schumacheri järgi. Summi on ka väga kiire ja tore koer.

 

Minu üks õnnelik päev oli ka siis, kui sain jänese. Mul on veel ka kilpkonn ja kala.

 

Mulle meeldib ka koolis käia. Koolis on mul väga palju sõpru.

 

Ma olin alles haiglas ja ei saanud koolis käia. Seal nägin väga haigeid lapsi. Olen ka siis õnnelik, kui ma terve olen, sest  siis saan oma sõpradega mängida.

 

Terve olla on hea, siis saan koeraga õues käia ja nautida kui olen õnnelik!

 

            

Kommentaare ei ole: