08.09.08

Meie klassi õpilaste mõtteid 1.septembril.

Kuigi suvi on minu lemmikaastaaeg, ootan ma ka koolialgust. Mulle meeldib esimene koolipäev, siis pannakse selga pidulikud riided. Tore on näha jälle oma klassikaaslasi ja õpetajaid. Mulle meeldib enne koolialgust poes kooliks vajalikke asju valida.

Kertu-Liis

Enne esimest septembrit tahtsin ma väga näha oma klassikaaslasi.

Egle.

Ma mõtlesin enne 1.septembrit, et võiks kool juba käes olla. Siis ma saan oma sõpradega kokku. Siis saan õpetajat näha ja talle lilli kinkida. Ma mõtlesin veel, et õpikud võiks juba käes olla, siis saan neile puhtad paberid ümber panna. Kool meeldib mulle väga. Ma tahan, et õppeaasta tuleks ilus.

Reinhard

Tahtsin väga kooli minna.

Cecilia

Augusti keskpaiku lugesin raamatu "Kääbik ehk sinna ja tagasi" läbi. Tegin isegi väikese ümberjutustuse. Huvitav oleks teada, mida teised on lugenud?. Kas keegi on veel samasugust raamatut lugenud? Mida uut sellel õppeaastal õpime? Kas on uusi õppeaineid? Kas on uusi õpilasi? Kes saab minu pinginaabriks sel õppeaastal?

Maarten

Enne kooli algust oli mul kahju, et suvi läbi saab, aga mulle meeldib ka kool.

Ingvar

Ma tahtsin õpetajat ja klassikaaslasi näha. Mõtlesin veel, et mida jälle õppida antakse? Mulle meeldib õppida.

Liis-Greete

Käes on augustikuu ja varsti tuleb jälle kooli minna. Tahaks juba kohata vanu klassikaaslasi. Tahaks hakata sellel aastal veel paremini õppida. Koolis on isegi väga huvitav saada teadmisi. Loodan, et see aasta möödub hästi.

Katrin

Kommentaare ei ole: